Virtuális- és műszaki asszisztencia

Kezdőoldal 9 Virtuális asszisztencia

Mi az a virtuális asszisztencia?

A virtuális asszisztencia egy modern, rugalmas megoldás a cégek számára, amely lehetővé teszi, hogy kiszervezett módon, távolról, külsős partnerrel végeztessék el az adminisztrációs és szervezési feladatokat.

 

Kiknek ajánljuk

Szolgáltatásunkat elsősorban olyan kis- és középvállalkozásoknak ajánljuk, akik nem rendelkeznek a szükséges erőforrásokkal, infrastruktúrával vagy szabad kapacitásokkal a folyamatos vagy speciális adminisztrációs feladatok elvégzésére.

 

A hatékony céges adminisztráció megoldása

Olyan átfogó virtuális asszisztencia szolgáltatást nyújtunk partnereink számára, amely nemcsak az általános céges adminisztráció szinte teljes spektrumát fedi le, hanem a projektekkel kapcsolatos dokumentációs feladatokban is hatékony segítséget jelent. Célunk, hogy levegyük ügyfeleink válláról az adminisztráció időigényes terheit, ezáltal lehetővé téve, hogy teljes mértékben a vállalkozásukra, annak fejlesztésére vagy éppen aktuális projektjeik megvalósítására és egyéb teendőikre koncentráljanak.

Legyen szó e-mailek kezeléséről, számlázás-, szerződések-, hivatalos levelek-, árajánlatok-, árajánlatkérések-, projektekhez kapcsolódó műszaki- és egyéb dokumentációk előkészítéséről és elkészítéséről, időpont-egyeztetésekről, partnerrekkel történő kapcsolattartásról, adatbázis kezelésről, mi készséggel állunk rendelkezésére.

 

Szolgáltatásunk főbb elemei

  • Teljes körű céges adminisztráció (levelek, árajánlatok, árajánlatkérések, szerződések, gazdasági-pénzügyi és egyéb kimutatások, riportok, elemzések, ütemtervek, leírások, pályázati dokumentumok, stb. elkészítése, beszerzési folyamatok segítése).
  • Ügyfélkezelés, kommunikációs háttérmunka.
  • Kivitelezési és egyéb szerződések véleményezése, kedvezőtlen szerződéskötési feltételek feltárása.
  • Műszaki asszisztencia (árazott költségvetés, árindoklás, MMT, TU, ütemterv elkészítése, szakfelügyelet kérés, műszaki projektmenedzsment, technikai adatelemzés, folyamatkoordináció).

Miért érdemes a virtuális asszisztencia szolgáltatást igénybe venni?

A virtuális asszisztencia több előnnyel is jár a cégek számára:

  • Időmegtakarítás: A mindennapi adminisztrációs feladatok sok időt vesznek igénybe, ezáltal a cégvezetők számára értékes energiát és erőforrást vonnak el az egyéb feladatoktól. Segítségünkkel Ön a projektek megvalósítására, a fontos döntésekre és stratégiai lépésekre összpontosíthat, miközben biztos lehet abban, hogy a kacsolódó, illetve az egyéb céges dokumentumai magas minőségben, naprakészen, határidőre rendelkezésére fognak állni, valamint a szükséges szervezési feladatok elvégzésre kerülnek.
  • Költséghatékonyság: Nincs szükség arra, hogy külön alkalmazottat vegyen fel ezekre a feladatokra vagy a szükséges infrastruktúrával rendelkező irodát tartson fenn, hiszen mi folyamatos, magas színvonalú szolgáltatást nyújtunk, anélkül, hogy állandó bérköltséggel, bérleti díjjal és egyéb üzemeltetési költséggel (pl. rezsi, karbantartás, takarítás, irodaszer stb.) kellene rendszeresen számolnia.
  • Rugalmasság: A virtuális asszisztencia lehetőséget biztosít arra, hogy csak akkor és annyi időre vegyen igénybe segítséget, amikor és amennyire szüksége van. Így igazodik a vállalkozása igényeihez és megkíméli Önt a „kihasználatlanság” okozta többletköltségektől.
  • Professzionális megoldások: Tapasztalt csapatunk gyorsan és hatékonyan kezeli az adminisztrációval kapcsolatos teendőket, biztosítva, hogy minden feladat időben és pontosan el legyen végezve.