Projektmenedzsment
Amiben segítségére lehetünk
Gyakori élethelyzet mind beruházói, mind pedig szolgáltatói vagy kivitelezői oldalon, hogy egy adott projektcél megvalósításához nem rendelkeznek a megfelelő szakmai kompetenciával és erőforrással. Ezen „hiányosság” a tervezett projekt realizálását jelentősen megnehezítheti, késleltetheti vagy meghiúsíthatja. Ellenben egy, a megbízó érdekeit képviselő projektmenedzser, mind a szervezést, mind az irányítást, mind pedig az adminisztrációt nagymértékben elősegítheti. Ezáltal a projektek elvárt minőségben és költségkereteken belül, határidőre sikeresen megvalósíthatóvá válik.
Figyelembe véve, hogy az egyes projektek megvalósítási ideje több hónap vagy akár év is lehet, a szakszerű bonyolítás mellett elengedhetetlenül szükséges a folyamatosan változó gazdasági és jogi környezet monitorozása, a bekerülési költségek kontrollálása, illetve az erőforrások organizációja. Mindez jelentős kapacitásokat vonhat el mind a megrendelőtől, mind pedig a szolgáltatótól, kivitelezőtől.
Mi a reviConnál az imént leírt a problémákra kínálunk komplex megoldást.
SZOLGÁLTATÁSAINK
Beruházók számára
- A projektcél pontos meghatározása.
- A cél eléréshez szükséges erőforrások, a jogszabályi-, hatósági-, és egyéb előírások felmérése.
- A kiviteli tervdokumentáció és a projektdokumentáció elkészítésének, engedélyeztetésének koordinációja.
- Költségterv elkészítésének koordinációja.
- Projekt ütemterv elkészítésének koordinációja.
- Megrendelő képviselete tervezők, műszaki ellenőr, hatóság, hivatalok, partnerek előtt.
Amennyiben a projekt saját kivitelezésben kerül megvalósításra, fentiek mellett vállaljuk:
- Kapcsolódó dokumentumok körének meghatározását, azok naprakész vezetésének ellenőrzését.
- A projekt megvalósítás koordinációját.
- Kapcsolódó szerződéskötések koordinációja.
- Ütem- és költségtervek megvalósításának monitorozását. Eltérés esetén az eltérés okának feltárását, dokumentálását, az ok kezelésében történő közreműködést.
- Projektjelentések elkészítését.
- A projekt zárását.
Amennyiben a projekt külsős kivitelezésben (megrendelés alapján) kerül megvalósításra, vállaljuk továbbá:
- A tender kiírás elkészítésének koordinációját.
- A tendereztetés bonyolítását.
- Közreműködést a nyertes kivitelező, szolgáltató kiválasztásában.
- Kivitelezői, szolgáltatói szerződéskötés menedzselését.
- Megrendelő érdekképviseletét a kivitelezés során, különös tekintettel a minőségre, határidőkre, költségekre.
- A projekt zárásának beruházói oldalról történő koordinációját.
Ajánlattevők számára
- A kiírt tender áttekintése, a vonatkozó tervek és költségvetés összhangjának felülvizsgálata, az ajánlat összeállítása, benyújtása.
- Nyertes ajánlat esetén a szerződéskötés menedzselése.
- Projekt organizáció elkészítése, megtérülés monitorozása.
- Kockázatelemzés és egyéb munka-, tűzvédelmi és környezetvédelmi dokumentáció elkészítése, szükséges felülvizsgálatok elvégzése.
- Projekt ütemterv és költségvetés folyamatos kontrollálása.
- Teljeskörű projektkoordináció.
- Igény eseten felelős műszaki vezető delegálása.
- Kapcsolattartás a megrendelő képviselőjével.
- A projektzárás előkészítése, közreműködés a zárásban.
- Projekt utógondozás (fenntartási időszak alatt).
Ezért érdemes minket választani
- Összefogjuk és koordináljuk a folyamatokat a tervezéstől a sikeres műszaki átadásig, illetve a teljes fenntartási időszakban.
- Részt veszünk a bonyolításban, koordináljuk és ellenőrizzük azt, ezáltal csökkentjük a kockázatokat.
- Felkutatjuk és versenyeztetjük a lehetséges kivitelezőket, beszállítókat, szolgáltatást nyújtókat és egyéb résztvevőket.
- Elősegítjük a vonatkozó szerződések megkötését.
- Elvégezzük a kapcsolódó adminisztrációs feladatokat.
- Folyamatos tanácsadással és rendelkezésreállással segítjük a megvalósítást.
- Képviseljük megrendelőnk érdekeit.
- Átvállaljuk megrendelőnktől a kapcsolattartás nehézségeit (hatóság, szolgáltatók, beszállítók, partnerek).
- Segítségünkkel Ön időt takaríthat meg, megelőzheti a nem várt plusz költségeket, határidő csúszásokat.